سلام دوستان

امروز بعد از چندین سال وارد وبلاگم شدم. چقدر نظر داده بودید. چقدر دوران خوبی بود.اینترنت زمانی که اومد (همون دایل آپ) وبلاگ نویسی بسیار پدیده ی  نو ای بود.

چند نکته رو باید بگم:

1-آخرین آپدیت این وبلاگ واسه فروردین 88 هستش.

2-دلیل باز نشدن برخی از عکس ها پاک شدن اون ها در آپلود سنتر هستش.

3-ممنونم از این که بعد از سال ها که از بروز رسانی این وبلاگ میگذزه هنوزم نظر میدید.

4-رشته ی تخصصی من شبکه هستش و بعد از اون طراحی سایت و به همین دلیل سال هاست که دیگه وبلاگ نویسی نمی کنم.

5-دوستانی که مایل به دیدن سایت من هستند این آدرسشه:

www.sepitatech.com

6-زمانی که من این وبلاگ رو می نوشتم 17 سالم بود یعنی سال 87 و در اون زمان این مطالب بسیار مفید و نو بود ولی انتظار نداشته باشید که این مطالب هنوزم مفید باشند.

7-نکته آخر اینکه بکشین بیرون از این وبلاگ نویسی و یه سایت بزنین چون دستتون خیلی باز تره.