خداحافظ
امروز بعد از چندین سال وارد وبلاگم شدم. چقدر نظر داده بودید. چقدر دوران خوبی بود.اینترنت زمانی که اومد (همون دایل آپ) وبلاگ نویسی بسیار پدیده ی نو ای بود.
چند نکته رو باید بگم:
1-آخرین آپدیت این وبلاگ واسه فروردین 88 هستش.
2-دلیل باز نشدن برخی از عکس ها پاک شدن اون ها در آپلود سنتر هستش.
3-ممنونم از این که بعد از سال ها که از بروز رسانی این وبلاگ میگذزه هنوزم نظر میدید.
4-رشته ی تخصصی من شبکه هستش و بعد از اون طراحی سایت و به همین دلیل سال هاست که دیگه وبلاگ نویسی نمی کنم.
5-دوستانی که مایل به دیدن سایت من هستند این آدرسشه:
www.sepitatech.com
6-زمانی که من این وبلاگ رو می نوشتم 17 سالم بود یعنی سال 87 و در اون زمان این مطالب بسیار مفید و نو بود ولی انتظار نداشته باشید که این مطالب هنوزم مفید باشند.
7-نکته آخر اینکه بکشین بیرون از این وبلاگ نویسی و یه سایت بزنین چون دستتون خیلی باز تره.
@@بزرگ ترین وب آموزش وبلاگ نویسی@@